Iptal & Iade Sartlari

  • workswell.com.tr üzerinden satin almis oldugunuz ürünleri (parçali olarak veya tamamini), siparis tarihinizden itibaren ondört (14) gün içinde kullanilmamis olmasi sarti ile iade talebinde bulunabilirsiniz.
     
  • Kampanyali ve indirimli ürünlerde yalnizca degisim yapilabilir. Ücret iadesi yapilmamaktadir.
  • Iade edeceginiz ürünün, paketi hasar görmemis, kullanilmamis ve kullanim hatasi sonucu zarar görmemis olmasi gerekmektedir. Ürünler kullanilmis, yipranmis, yikanmis bir sekilde bize ulasirsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapilmaz.
     
  • Iade etmek istediginiz ürün/ürünleri tüm aksesuarlari, orijinal kutusu ve faturasi ile beraber iade etmeniz gerekmektedir.
     
  • Defolu/yanlis ürün alici tarafindan teslim alinmis ise defolu/yanlis ürünün degisim ya da iadesi workswell.com.tr tarafindan karsilanir.
     

Siparisimi Nasil Iptal/Iade Edebilirim?

1. 

Siparis iptal/iade istekleriniz için üye girisi yaparak Hesabim/Iade Taleplerim alanindan online talep olusturmanizi rica ederiz. Böylelikle islemlerinizi daha hizli tamamlayabiliriz.

2.

Faturaniz ile birlikte ürünleri orijinal ambalajinda güvenli bir sekilde paketleyin. Faturanizi bulamiyorsaniz, mail adresinizden e-arsiv faturaniza ulasabilirsiniz WhatsApp hattimizdan veya info@workswell.com.tr adresine e-posta atarak destek alabilirsiniz.

3.

En yakin anlasmali oldugumuz Kargo subesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek workswell.com.tr’nin size iletmis oldugu ücretsiz gönderi kodunu belirtmeniz yeterlidir.

 

Geri Ödeme


Ürün iadelerinde kargo masrafi aliciya aittir. Kargo ücreti aliciya ödenecek toplam miktardan tahsil edilerek alicinin belirtmis oldugu hesaba ücret iadesi yapilir.


Iadesi onaylanan ürününüzün tutari 7 is günü içerisinde ödeme yapmis oldugunuz hesap veya kredi kartiniza talimat verilecektir. Iade tutarinin hesabiniza yansimasi bankaya göre farklilik gösterebilmekte ve workswell.com.tr bu sürece müdahale edememektedir.

 

Search